Dočasné náhradné pracovisko

Každé podnikanie môžu prerušiť neočakávané udalosti, ktoré podniky nedokážu ovplyvniť. Prečo sa nechrániť pred nákladným prerušením našimi špičkovými riešeniami dočasnými náhradnými pracoviskami? Pomôžeme vám rýchlo sa zotaviť – a vrátiť sa do práce ako zvyčajne.

Požiadajte o cenovú ponuku

Dôvera najväčších svetových spoločností

Dočasné náhradné pracovisko

Udržíme váš biznis v chode, ak sa stane niečo neočakávané, s prístupom k plne vybaveným a zariadeným pracovným priestorom, ktorý je k dispozícii už do štyroch hodín.

Dynamické

ContactPre 20 % vášho hlavného tímu
Získajte prístup k plne vybaveným súkromným kancelárskym priestorom za jeden pracovný deň s využitím až 30 dní v roku.

Rezerva

ContactPre životne dôležité 1 % vášho tímu
Presťahujte sa do vyhradeného súkromného pracovného priestoru so zabezpečenou IT infraštruktúrou už do 4 hodín, každý rok na neobmedzený počet dní.

Rýchla

ContactPrístup pre všetkých na vyžiadanie
Ponúka využitie núdzových kancelárskych priestorov, kancelárskych priestorov na vyžiadanie a coworkingových priestorov. K dispozícii v 4 000 lokalitách po celom svete.

To pravé riešenie pre vašu spoločnosť

Plánovanie neočakávaných udalostí si bude vyžadovať rôzne úrovne zabezpečenia v závislosti od vášho jedinečného nastavenia, pracovných vzorov a toho, ktorých členov vášho tímu považujete za kľúčových pre vaše podnikanie. Nech už podporujete kohokoľvek, poskytneme všetko od riešení pre prácu z domu až po dočasné coworkingové priestory – pričom kritické kancelárske miesta obnovíme a spustíme čo najrýchlejšie.

Požiadajte o cenovú ponuku >

Minimálne rušenie, maximálna podpora

Naše kancelárie so službami ponúkajú všetko, čo váš tím potrebuje na udržanie chodu spoločnosti – na tak dlho, ako potrebujete. Uvoľnite sa s vedomím, že je všetko nastavené a pripravené na použitie, zatiaľ čo naše skúsené tímy podpory na mieste sa môžu postarať o všetko, čo môžete ešte potrebovať.

  • flexibleVaše vlastné súkromné kancelárske priestory
  • wifiPripojenie wi-fi na najvyššej úrovni
  • breakout areaPrístup do zasadacích miestností a oddychových zón
  • 24 hr cctv monitoringBezpečnosť, upratovanie, zariadenia a údržba
  • TelephonePriama firemná telefónna linka
  • 24 hour accessNonstop prístup do vašej kancelárie

Podpora vždy a všade, kde to potrebujete

Naša globálna škála nám umožňuje pomôcť stovkám podnikov ročne zotaviť sa zo všetkých druhov problémov. Môžeme poskytnúť krátkodobý prístup k 4 000 lokalitám pracovného priestoru v každom väčšom meste a dopravnom uzle po celom svete. Aby ste mohli udržiavať svoju firmu v chode, ak sa vyskytnú neočakávané udalosti.

Porozprávajte sa o vašich potrebách dočasného náhradného pracoviska.

Naši skúsení poradcovia sú pripravení pomôcť vám vytvoriť správny plán dočasného náhradného pracoviska pre vaše podnikanie.

Požiadajte o cenovú ponuku

Odpovede na vaše otázky týkajúce sa coworkingu

Náš tím vám rád zodpovie vaše otázky.
Možno budete potrebovať kombináciu všetkých troch. Myslite na svojich pracovníkov a druh podpory, ktorú potrebujete, aby dôležité (a aj tie nie dôležité) tímy fungovali aj naďalej. Možnosť Dynamic vám poskytne funkčný súkromný kancelársky priestor v priebehu pracovného dňa. Túto možnosť odporúčame pre 20 % vášho tímu. Možnosť Reserve vám dá trvalo vyhradený pracovný priestor – ideálne pre 1% pozícií. Možnosť Rapid poskytuje núdzový pracovný priestor ad hoc každému členovi vášho tímu, ktorý to potrebuje.
Chápeme zásadný význam udržania chodu vašej spoločnosti a v prípade krízy vám poskytneme spoluprácu a proaktívnu podporu. John Frost, vedúci oddelenia kontinuity podnikania M&S, vysvetľuje, ako spolupracovali so spoločnosťou Regus počas mimoriadnych udalostí v ich britskom sídle v Paddingtone v Londýne: „Spoločnosť Regus nás podporila v období prerušenia, počas ktorého mohlo viac ako 2 000 našich kolegov z nášho sídla mohli pokračovať v podnikaní ako obvykle, kvôli dôvodu poškodenia plynovodu mimo budovy.
„Tím spoločnosti Regus dokázal identifikovať alternatívny pracovný priestor za menej ako štyri hodiny, čo bolo oveľa rýchlejšie ako 24-hodinová SLA, s čím sme ochotne súhlasili. Veľmi sme to ocenili, keďže k nehode došlo v pondelok pred Vianocami, a teda vo veľmi dôležitý komerčný čas pre naše podnikanie. Tím spoločnosti Regus pochopil naliehavosť situácie a mimoriadne dobre reagoval, pričom kľúčovou súčasťou úspešnej reakcie bola jasná komunikácia.“
Poistenie prerušenia činnosti nie je odpoveďou na katastrofu – môže pomôcť obmedziť finančné straty, ale nemôže zákazníkovi vrátiť služby ani obnoviť stratenú reputáciu. Vaša firma je najzraniteľnejšia, keď dôjde k nepredvídateľnej katastrofe. Bez vhodného plánu, ktorý zohľadňuje všetky dostupné riešenia, sa pravdepodobnosť zlyhania výrazne zvyšuje.
Najlepšie plány dosiahnu rovnováhu medzi:
- odporúčaným dočasným náhradným pracoviskom pre dôležitý personál, ktorý potrebuje špeciálne vybavenie,
- vopred navrhnutými kancelárskymi priestormi pre zamestnancov, ktorí sa zaoberajú dôvernými informáciami,
- nekritickým personálom, ktorý v čase náhradného pracoviska pracuje z domu,
- zjednodušenými flexibilnými kancelárskymi priestormi s cieľom zachovať tímový postoj a umožniť prístup k zariadeniam.
Najlepšie pripravené spoločnosti vedia, na čom záleží a čo je potrebné pre ďalšiu prácu. Pozornosť venujú aj potrebám zamestnancov počas obdobia prekonávania núdzovej situácie. Medzi tieto potreby môže patriť:
- rodinné podmienky
- túžba pracovať v tíme
- prístup k podporným sieťam
- bezpečné komunikácie
- moderné zariadenia.
Zvážte dopravné spoje alebo parkovisko. Ak plánujete kvôli hrozbe prerušenia dodávok energie alebo regionálnych evakuácií, vyberte si lokalitu, ktorá je dostatočne vzdialená od existujúcej kancelárie, aby ju neovplyvnila tá istá udalosť. A zvážte reakciu vašich zamestnancov na novú lokalitu – má k nej váš tím rovnaký prístup a budú tam radi cestovať?
Myšlienka práce z domu sa spočiatku môže javiť ako atraktívna a môže byť skutočne najlepšou voľbou pre zamestnancov, ktorí ju už praktizujú, ale ak sa použije iba ako núdzová možnosť, je tu potrebných mno predpokladov a z dlhodobého hľadiska je zriedkakedy udržateľná. Existuje predpoklad, aby mali všetci zamestnanci dostatočne rýchle, spoľahlivé a bezpečné pripojenie na internet a komunikačné siete. A katastrofy sa neobmedzujú iba na komerčné nehnuteľnosti – postihnuté môžu byť aj obytné oblasti, čo máva často oveľa väčšie následky. Je tiež dôležité mať na pamäti, že sa zamestnanci pracujúci doma môžu začať rýchlo cítiť izolovaní, keď nebudú mať dostatok interakcie s kolegami.

* Všetky uvedené ceny platia v čase dopytu, na základe 24-mesačných zmlúv. Ceny sa môžu zmeniť a budú sa líšiť v závislosti od konkrétne vybraných produktov a služieb. Ceny kancelárskych priestorov a coworkingu sú na osobu za mesiac a závisia od dostupnosti inventára. Platia zmluvné podmienky.