Ľutujeme, nemôžeme nájsť {{term}}. Skúste to znova.

Flexibilné kancelárie v meste Gateway

6700 Alexander Bell Drive, Suite 200, Columbia, Maryland, 21046

Located at Columbia Gateway Corporate Park our business center is in the Baltimore-Washington Corridor. Leasing workspace in this modern, center puts your business in a convenient, central spot between Baltimore and Washington D.C. The center's location makes it easy to run quick errands during the workday. This center is close to grocery stores like Trader Joe’s and Costco, and Snowden Shopping center, which has popular retail stores and restaurants.

From team meetings, training sessions, to client presentations, this center has ready-to-go meeting rooms for any type of business gathering. You can drop into our coworking space to network with others in an open, collaborative environment.

  • Fully furnished shared and private offices for the day
  • Baltimore Washington International Airport 11 miles away, I-95 and highway 175 easily accessible
  • Extended Stay America and Homewood Suites by Hilton two miles away
  • Snowden Square Shopping Center just a four minute drive
  • Free parking for tenants and visitors
  • Admin and tech support from professional Regus staff
Viac
Čo je k dispozícii

Flexibilné kancelárie v meste Gateway

6700 Alexander Bell Drive, Suite 200, Columbia, Maryland, 21046

Located at Columbia Gateway Corporate Park our business center is in the Baltimore-Washington Corridor. Leasing workspace in this modern, center puts your business in a convenient, central spot between Baltimore and Washington D.C. The center's location makes it easy to run quick errands during the workday. This center is close to grocery stores like Trader Joe’s and Costco, and Snowden Shopping center, which has popular retail stores and restaurants.

From team meetings, training sessions, to client presentations, this center has ready-to-go meeting rooms for any type of business gathering. You can drop into our coworking space to network with others in an open, collaborative environment.

  • Fully furnished shared and private offices for the day
  • Baltimore Washington International Airport 11 miles away, I-95 and highway 175 easily accessible
  • Extended Stay America and Homewood Suites by Hilton two miles away
  • Snowden Square Shopping Center just a four minute drive
  • Free parking for tenants and visitors
  • Admin and tech support from professional Regus staff
Čo je k dispozícii

410-884-3100

  • Celá obrazovka
  • Inštrukcie
  • Street View
Prezrite si všetky lokality v meste Columbia

Dôverujú nám zákazníci na celom svete

LinkedIn
Cigna
Accenture

Prečo si vybrať práve kanceláriu Regus?

Zariadené kancelárie

Zahŕňa moderný nábytok a vysokorýchlostný internet

V cene je zahrnuté všetko

Všetky poplatky za používanie pracoviska zahrnuté v rámci jednej ceny

Zväčšiť rozmery

Možnosť rozšíriť pracovný priestor, keď prijmete nových zamestnancov.

Dočasné kancelárie

Zriaďte si projektovú kanceláriu s možnosťou zrušenia prenájmu s mesačnou výpovednou lehotou.

Vyberte si typ kancelárskeho priestoru:

Kancelárie s oknami v centre Gateway ponúkajú súkromie kancelárskych priestorov s výhľadom

Kancelária s oknom

Súkromná kancelária s výhľadom, dostupná vo všetkých našich centrách.

Interiérové kancelárie v centre Gateway predstavujú nízkonákladové kancelárske priestory

Kancelária v interiéri

Štandardná kancelária Regus, avšak bez výhľadu. Náš kancelársky priestor za najlepšiu cenu.

Kancelárske apartmány v centre Gateway sú spojením kancelárskych priestorov a zasadacej miestnosti

Kancelársky apartmán

Kombinácia kancelárie a zasadačky. Zvyčajne zahŕňa dva písacie stoly a stôl v zasadačke.

Coworkingové pracovné priestory v centre Gateway v zdieľanom kancelárskom prostredí

Coworking

Miesto za pracovným stolom v prostredí zdieľanej kancelárie so stratégiou hot desking, teda výberu miesta podľa poradia príchodu.

V cene je zahrnuté všetko

Plne vybavená kancelária, vrátane nábytku, pripojenia WIFI, telefónov, účtov za energie a recepciu s personálom, za jednu cenu.

Platíte len za spotrebný materiál, ako sú káva, fotokópie a telefonické hovory.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Možnosť rozšírenia podľa potreby

  • Neplaťte za väčší kancelársky priestor, než aký potrebujete
  • Začnite v malom a postupne rozširujte pracovný priestor a pridávajte pracoviská, ako bude vaša firma rásť
Kuchynka s vybavením na prípravu čaju a kávy

Upravte si svoju kanceláriu podľa požiadaviek

  • Nábytok, rozloženie kancelárie a dekorácie prispôsobené vašim požiadavkám
Spoločnosť Regus poskytuje pracovné priestory po celom svete a súčasťou vášho členstvo je aj bezplatné členstvo Lounge

Globálna prítomnosť

  • Súčasťou je bezplatné členstvo Lounge
  • Získajte prístup k našim business salónikom po celom svete
Zabezpečený vysokorýchlostný internet je k dispozícii s nastavením

Administratívna podpora

  • Vrátane recepcie s personálom, vybavovania pošty a odpovedania na hovory
  • K dispozícii je pomoc s administratívnymi úlohami, ako je odosielanie pošty a kopírovanie dokumentov
Bezpečný internet firemnej úrovne, pripojenie WIFI, telefónne zariadenia a linky

Technológie

  • Bezpečný internet firemnej úrovne, pripojenie WIFI, telefónne zariadenia a linky
  • Možnosť využitia 50 miliónov WiFi hotspotov po celom svete
Coworkingový priestor v spoločenskom, zdielanom prostredí

Pracovné priestory

  • Moderný, ergonomický kancelársky nábytok
  • Profesionálne podnikateľské prostredie
  • Výhodné lokality na miestach, kde podnikáte
  • Využívanie zasadacích miestností komunity podľa hodín
Meeting and office facilities at Gateway

Zariadenia

  • Recepcia, ktorá privíta hostí
  • Spoločná kuchynka s vybavením na prípravu kávy a čaju
  • Biznis salónik a menšia oddychová miestnosť
  • Všetky energie zahrnuté v cene
  • Upratovanie kancelárií a údržba
  • Prístup k tlačiarni, skeneru a kopírke
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzívny prístup k programu Regus Marketplace, ktorý poskytuje zľavy od popredných značiek
  • Pravidelný kalendár podujatí a aktivít komunity Regus
  • Aplikácia Regus na rezerváciu pracovného priestoru a viac

Viac spôsobov práce v Columbia

Ponúkame viac než len kancelárske priestory

...

Členstvo s viacerými úrovňami umožňuje prístup k okamžite dostupným pracovným priestorom po celom svete

Členstvo

Globálny prístup k pracovným priestorom s príležitostným využitím a rozličným stupňom členstva, ktorý splní požiadavky pre každý rozpočtet a spôsob práce.

Profesionálne priestory v centre Gateway na stretnutia, uzatváranie dohôd, školenia a pohovory

Zasadacia miestnosť

Profesionálne priestory na stretnutia, prezentácie nápadov, školenia a pohovory, s Wi-Fi pripojením, projektormi, stieracími tabuľami a podporou nášho tímu.

Virtuálne kancelárie v centre Gateway ponúkajú prestížnu adresu a široké portfólio doplnkových služieb

Virtuálna kancelária

Prestížna adresa a široké portfólio doplňujúcich služieb dodajú vašej spoločnosti ten správny imidž.

Spravujte svoje kancelárske priestory prostredníctvom aplikácie Regus

Všetky služby stále na dosah, nech ste kdekoľvek

Stiahnite si aplikáciu spoločnosti Regus z Apple App Store alebo z Google Play.

Stiahnite si aplikáciu Regus z obchodu Apple Store      Stiahnite si aplikáciu Regus z obchodu Google Play

Čo ponúkajú kancelárske priestory Regus?

Spoločnosť Regus prenajíma kancelárske priestory v biznis centrách na Slovensko. Každú súkromnú kanceláriu možno vylepšiť tak, aby sa mohli pridať ďalšie stoly alebo ich premiestniť bez príplatku; z dôvodu doby trvania projektu tiež dočasne prenajímame kancelárie uzavtorením zmlúv na jeden mesiac

Naše prevádzkové kancelárie sú vybavené nábytkom, vysoko rýchlostným internetom a recepciou s personálom bez ďalších služieb, ako napríklad zasadacie miestnosti a virtuálne kancelárie. Môžete si vybrať kanceláriami vo vnútri alebo s oknami a ponúkame aj niekoľko apartmánov apartmánov - malé kancelárie s pripojenými zasadacími miestnosťami.

Poďme na to

Nech je už povaha Vášho podnikania a rozpočet akýkoľvek, pomôžeme Vám nájsť tie správne pracovné priestory.

Poďme na to

Nech je už povaha Vášho podnikania a rozpočet akýkoľvek, pomôžeme Vám nájsť tie správne pracovné priestory.