Ľutujeme, nemôžeme nájsť {{term}}. Skúste to znova.
Reakcia spoločnosti Regus na COVID-19

Flexibilné kancelárie v meste Paseo de la Castellana 200

Paseo de la Castellana, 200, 28046 Madrid

In a country full of lively cities that ooze personality, Madrid stands out and shows its visitors and residents that the energy of Spain’s capital is hard to match. In the busy business district of Chamartín, the ideal workspace for your business could be hard to find. But with our Castellana centre, you get a modern business centre with 24-hour access, onsite parking and high-speed internet. Whatever your needs, whether it’s offices to rent, hot desks or meeting rooms, it’s available in this comfortable, well-lit co-working environment.

What’s more, the onsite facilities go above and beyond, with showers for freshening up, Sky TV in the reception areas and a deli cafe for lunch breaks. And because of the great transport links (the Cuzco underground station and Rosario Pino bus station are just minutes away), you’ll be able to access the whole of Madrid with ease. And if you’re travelling in from out of town, Madrid Chamartín railway station is a 10-minute drive away. In the surrounded area, there’s hotels, restaurants and bars, meaning you’re never far from the perfect place to entertain clients. And if they’re looking for something more unique, the Tiflológico Museum (ONCE) and Museo Nacional de Ciencias Naturales are fantastic distractions from the working day. However you want to use this flexible workspace, you’ll find Castellana the perfect choice.

Viac
Čo je k dispozícii

Flexibilné kancelárie v meste Paseo de la Castellana 200

Paseo de la Castellana, 200, 28046 Madrid

In a country full of lively cities that ooze personality, Madrid stands out and shows its visitors and residents that the energy of Spain’s capital is hard to match. In the busy business district of Chamartín, the ideal workspace for your business could be hard to find. But with our Castellana centre, you get a modern business centre with 24-hour access, onsite parking and high-speed internet. Whatever your needs, whether it’s offices to rent, hot desks or meeting rooms, it’s available in this comfortable, well-lit co-working environment.

What’s more, the onsite facilities go above and beyond, with showers for freshening up, Sky TV in the reception areas and a deli cafe for lunch breaks. And because of the great transport links (the Cuzco underground station and Rosario Pino bus station are just minutes away), you’ll be able to access the whole of Madrid with ease. And if you’re travelling in from out of town, Madrid Chamartín railway station is a 10-minute drive away. In the surrounded area, there’s hotels, restaurants and bars, meaning you’re never far from the perfect place to entertain clients. And if they’re looking for something more unique, the Tiflológico Museum (ONCE) and Museo Nacional de Ciencias Naturales are fantastic distractions from the working day. However you want to use this flexible workspace, you’ll find Castellana the perfect choice.

Čo je k dispozícii

+34 91 904 70 00

  • Celá obrazovka
  • Pokyny
  • Street View
Prezrite si všetky lokality v meste Madrid

Prečo si vybrať práve kanceláriu Regus?

Zariadené kancelárie

Zahŕňa moderný nábytok a vysokorýchlostný internet

V cene je zahrnuté všetko

Všetky poplatky za používanie pracoviska zahrnuté v rámci jednej ceny

Zväčšiť rozmery

Možnosť rozšíriť pracovný priestor, keď prijmete nových zamestnancov.

Dočasné kancelárie

Zriaďte si projektovú kanceláriu s možnosťou zrušenia prenájmu s mesačnou výpovednou lehotou.

Vyberte si typ kancelárskeho priestoru:

Kancelárie s oknami v centre Paseo de la Castellana 200 ponúkajú súkromie kancelárskych priestorov s výhľadom

Kancelária s oknom

Súkromná kancelária s výhľadom, dostupná vo všetkých našich centrách.

Interiérové kancelárie v centre Paseo de la Castellana 200 predstavujú nízkonákladové kancelárske priestory

Kancelária v interiéri

Štandardná kancelária Regus, avšak bez výhľadu. Náš kancelársky priestor za najlepšiu cenu.

Kancelárske apartmány v centre Paseo de la Castellana 200 sú spojením kancelárskych priestorov a zasadacej miestnosti

Manažérska kancelária

Kombinácia kancelárie a zasadačky. Zvyčajne zahŕňa dva písacie stoly a stôl v zasadačke.

Coworkingové pracovné priestory v centre Paseo de la Castellana 200 v zdieľanom kancelárskom prostredí

Coworking

Miesto za pracovným stolom v prostredí zdieľanej kancelárie so stratégiou hot desking, teda výberu miesta podľa poradia príchodu.

V cene je zahrnuté všetko

Plne vybavená kancelária, vrátane nábytku, pripojenia WIFI, telefónov, účtov za energie a recepciu s personálom, za jednu cenu.

Platíte len za spotrebný materiál, ako sú káva, fotokópie a telefonické hovory.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Možnosť rozšírenia podľa potreby

  • Neplaťte za väčší kancelársky priestor, než aký potrebujete
  • Začnite v malom a postupne rozširujte pracovný priestor a pridávajte pracoviská, ako bude vaša firma rásť
Kuchynka s vybavením na prípravu čaju a kávy

Upravte si svoju kanceláriu podľa požiadaviek

  • Nábytok, rozloženie kancelárie a dekorácie prispôsobené vašim požiadavkám
Spoločnosť Regus poskytuje pracovné priestory po celom svete a súčasťou vášho členstvo je aj bezplatné členstvo Lounge

Globálna prítomnosť

  • Súčasťou je bezplatné členstvo Lounge
  • Získajte prístup k našim business salónikom po celom svete
Zabezpečený vysokorýchlostný internet je k dispozícii s nastavením

Administratívna podpora

  • Vrátane recepcie s personálom a spracovávania pošty
  • K dispozícii je pomoc s administratívnymi úlohami
Bezpečný internet firemnej úrovne, pripojenie WIFI, telefónne zariadenia a linky

Technológie

  • Bezpečný internet firemnej úrovne, pripojenie WIFI, telefónne zariadenia a linky
Coworkingový priestor v spoločenskom, zdielanom prostredí

Pracovné priestory

  • Moderný, ergonomický kancelársky nábytok
  • Profesionálne podnikateľské prostredie
  • Výhodné lokality na miestach, kde podnikáte
  • Využívanie zasadacích miestností komunity podľa hodín
Meeting and office facilities at Paseo de la Castellana 200

Zariadenia

  • Recepcia, ktorá privíta hostí
  • Spoločná kuchynka s vybavením na prípravu kávy a čaju
  • Biznis salónik a menšia oddychová miestnosť
  • Všetky energie zahrnuté v cene
  • Upratovanie kancelárií a údržba
  • Prístup k tlačiarni, skeneru a kopírke
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzívny prístup k programu Regus Marketplace, ktorý poskytuje zľavy od popredných značiek
  • Pravidelný kalendár podujatí a aktivít komunity Regus
  • Aplikácia Regus na rezerváciu pracovného priestoru a viac

Viac spôsobov práce v Madrid

Ponúkame viac než len kancelárske priestory

...

Členstvo s viacerými úrovňami umožňuje prístup k okamžite dostupným pracovným priestorom po celom svete

Členstvo

Globálny prístup k pracovným priestorom s príležitostným využitím a rozličným stupňom členstva, ktorý splní požiadavky pre každý rozpočtet a spôsob práce.

Profesionálne priestory v centre Paseo de la Castellana 200 na stretnutia, uzatváranie dohôd, školenia a pohovory

Zasadacia miestnosť

Profesionálne priestory na stretnutia, prezentácie nápadov, školenia a pohovory, s Wi-Fi pripojením, projektormi, stieracími tabuľami a podporou nášho tímu.

Virtuálne kancelárie v centre Paseo de la Castellana 200 ponúkajú prestížnu adresu a široké portfólio doplnkových služieb

Virtuálna kancelária

Prestížna adresa a široké portfólio doplňujúcich služieb dodajú vašej spoločnosti ten správny imidž.

Spravujte svoje kancelárske priestory prostredníctvom aplikácie Regus

Všetky služby stále na dosah, nech ste kdekoľvek

Stiahnite si aplikáciu spoločnosti Regus z Apple App Store alebo z Google Play.

Stiahnite si aplikáciu Regus z obchodu Apple Store      Stiahnite si aplikáciu Regus z obchodu Google Play

Čo ponúkajú kancelárske priestory Regus?

Spoločnosť Regus prenajíma kancelárske priestory v biznis centrách na Slovensko. Každú súkromnú kanceláriu možno vylepšiť tak, aby sa mohli pridať ďalšie stoly alebo ich premiestniť bez príplatku; z dôvodu doby trvania projektu tiež dočasne prenajímame kancelárie uzavtorením zmlúv na jeden mesiac

Naše prevádzkové kancelárie sú vybavené nábytkom, vysoko rýchlostným internetom a recepciou s personálom bez ďalších služieb, ako napríklad zasadacie miestnosti a virtuálne kancelárie. Môžete si vybrať kanceláriami vo vnútri alebo s oknami a ponúkame aj niekoľko apartmánov apartmánov - malé kancelárie s pripojenými zasadacími miestnosťami.

Poďme na to

Nech je už povaha Vášho podnikania a rozpočet akýkoľvek, pomôžeme Vám nájsť tie správne pracovné priestory.

Poďme na to

Nech je už povaha Vášho podnikania a rozpočet akýkoľvek, pomôžeme Vám nájsť tie správne pracovné priestory.