Ľutujeme, nemôžeme nájsť {{term}}. Skúste to znova.

Flexibilné kancelárie v meste Sydney, International Airport

Level 8, Central Terrace Building, 10 Arrivals Court, Sydney International Airport, Sydney, New South Wales, NSW 2020

The Sydney Airport Centre is located opposite the International Arrivals Terminal 1 (T1) featuring a contemporary and fully equipped business lounge, private offices, meetings rooms, and kitchen. The Centre provides an efficient drop-in workspace dedicated to keeping business people productive when they’re on the move as well as private offices offering your business with a state-of-the-art workspace at the airport.

Conveniently located within a 20 metre walk to T1 and excellent train connectivity to T2 and T3, this centre is ideal for meeting clients before or after your flight, you can book a meeting room by the hour or simply drop in and use our lounge facilities.

Facilities:

  • Work productively before or after a flight from T1
  • Meeting rooms: Meeting room if you need to talk confidentially, bookable online and by the hour
  • Wi-Fi: Free high speed internet
  • Refreshments: complimentary tea and coffee
  • Shower amenities available
  • Private workspace: Professional distraction-free workspace
  • Print, scan, copy: Document station offering business class facilities
  • Fresh catering delivered daily

 

Viac
Čo je k dispozícii

Flexibilné kancelárie v meste Sydney, International Airport

Level 8, Central Terrace Building, 10 Arrivals Court, Sydney International Airport, Sydney, New South Wales, NSW 2020

The Sydney Airport Centre is located opposite the International Arrivals Terminal 1 (T1) featuring a contemporary and fully equipped business lounge, private offices, meetings rooms, and kitchen. The Centre provides an efficient drop-in workspace dedicated to keeping business people productive when they’re on the move as well as private offices offering your business with a state-of-the-art workspace at the airport.

Conveniently located within a 20 metre walk to T1 and excellent train connectivity to T2 and T3, this centre is ideal for meeting clients before or after your flight, you can book a meeting room by the hour or simply drop in and use our lounge facilities.

Facilities:

  • Work productively before or after a flight from T1
  • Meeting rooms: Meeting room if you need to talk confidentially, bookable online and by the hour
  • Wi-Fi: Free high speed internet
  • Refreshments: complimentary tea and coffee
  • Shower amenities available
  • Private workspace: Professional distraction-free workspace
  • Print, scan, copy: Document station offering business class facilities
  • Fresh catering delivered daily

 

Čo je k dispozícii

+61 293044000

  • Celá obrazovka
  • Inštrukcie
  • Street View
Prezrite si všetky lokality v meste Sydney

Dôverujú nám zákazníci na celom svete

LinkedIn
Cigna
Accenture

Prečo si vybrať práve kanceláriu Regus?

Zariadené kancelárie

Zahŕňa moderný nábytok a vysokorýchlostný internet

V cene je zahrnuté všetko

Všetky poplatky za používanie pracoviska zahrnuté v rámci jednej ceny

Zväčšiť rozmery

Možnosť rozšíriť pracovný priestor, keď prijmete nových zamestnancov.

Dočasné kancelárie

Zriaďte si projektovú kanceláriu s možnosťou zrušenia prenájmu s mesačnou výpovednou lehotou.

Vyberte si typ kancelárskeho priestoru:

Kancelárie s oknami v centre Sydney, International Airport ponúkajú súkromie kancelárskych priestorov s výhľadom

Kancelária s oknom

Súkromná kancelária s výhľadom, dostupná vo všetkých našich centrách.

Interiérové kancelárie v centre Sydney, International Airport predstavujú nízkonákladové kancelárske priestory

Kancelária v interiéri

Štandardná kancelária Regus, avšak bez výhľadu. Náš kancelársky priestor za najlepšiu cenu.

Kancelárske apartmány v centre Sydney, International Airport sú spojením kancelárskych priestorov a zasadacej miestnosti

Manažérska kancelária

Kombinácia kancelárie a zasadačky. Zvyčajne zahŕňa dva písacie stoly a stôl v zasadačke.

Coworkingové pracovné priestory v centre Sydney, International Airport v zdieľanom kancelárskom prostredí

Coworking

Miesto za pracovným stolom v prostredí zdieľanej kancelárie so stratégiou hot desking, teda výberu miesta podľa poradia príchodu.

V cene je zahrnuté všetko

Plne vybavená kancelária, vrátane nábytku, pripojenia WIFI, telefónov, účtov za energie a recepciu s personálom, za jednu cenu.

Platíte len za spotrebný materiál, ako sú káva, fotokópie a telefonické hovory.

Scale up as needed - Don't pay for more office space than you need

Možnosť rozšírenia podľa potreby

  • Neplaťte za väčší kancelársky priestor, než aký potrebujete
  • Začnite v malom a postupne rozširujte pracovný priestor a pridávajte pracoviská, ako bude vaša firma rásť
Kuchynka s vybavením na prípravu čaju a kávy

Upravte si svoju kanceláriu podľa požiadaviek

  • Nábytok, rozloženie kancelárie a dekorácie prispôsobené vašim požiadavkám
Spoločnosť Regus poskytuje pracovné priestory po celom svete a súčasťou vášho členstvo je aj bezplatné členstvo Lounge

Globálna prítomnosť

  • Súčasťou je bezplatné členstvo Lounge
  • Získajte prístup k našim business salónikom po celom svete
Zabezpečený vysokorýchlostný internet je k dispozícii s nastavením

Administratívna podpora

  • Vrátane recepcie s personálom a spracovávania pošty
  • K dispozícii je pomoc s administratívnymi úlohami, ako je odosielanie pošty a kopírovanie dokumentov
Bezpečný internet firemnej úrovne, pripojenie WIFI, telefónne zariadenia a linky

Technológie

  • Bezpečný internet firemnej úrovne, pripojenie WIFI, telefónne zariadenia a linky
  • Možnosť využitia 50 miliónov WiFi hotspotov po celom svete
Coworkingový priestor v spoločenskom, zdielanom prostredí

Pracovné priestory

  • Moderný, ergonomický kancelársky nábytok
  • Profesionálne podnikateľské prostredie
  • Výhodné lokality na miestach, kde podnikáte
  • Využívanie zasadacích miestností komunity podľa hodín
Meeting and office facilities at Sydney, International Airport

Zariadenia

  • Recepcia, ktorá privíta hostí
  • Spoločná kuchynka s vybavením na prípravu kávy a čaju
  • Biznis salónik a menšia oddychová miestnosť
  • Všetky energie zahrnuté v cene
  • Upratovanie kancelárií a údržba
  • Prístup k tlačiarni, skeneru a kopírke
Benefit from Regus networking events and activities plus a professional business address

Výhody

  • Exkluzívny prístup k programu Regus Marketplace, ktorý poskytuje zľavy od popredných značiek
  • Pravidelný kalendár podujatí a aktivít komunity Regus
  • Aplikácia Regus na rezerváciu pracovného priestoru a viac

Viac spôsobov práce v Sydney

Ponúkame viac než len kancelárske priestory

...

Členstvo s viacerými úrovňami umožňuje prístup k okamžite dostupným pracovným priestorom po celom svete

Členstvo

Globálny prístup k pracovným priestorom s príležitostným využitím a rozličným stupňom členstva, ktorý splní požiadavky pre každý rozpočtet a spôsob práce.

Profesionálne priestory v centre Sydney, International Airport na stretnutia, uzatváranie dohôd, školenia a pohovory

Zasadacia miestnosť

Profesionálne priestory na stretnutia, prezentácie nápadov, školenia a pohovory, s Wi-Fi pripojením, projektormi, stieracími tabuľami a podporou nášho tímu.

Virtuálne kancelárie v centre Sydney, International Airport ponúkajú prestížnu adresu a široké portfólio doplnkových služieb

Virtuálna kancelária

Prestížna adresa a široké portfólio doplňujúcich služieb dodajú vašej spoločnosti ten správny imidž.

Spravujte svoje kancelárske priestory prostredníctvom aplikácie Regus

Všetky služby stále na dosah, nech ste kdekoľvek

Stiahnite si aplikáciu spoločnosti Regus z Apple App Store alebo z Google Play.

Stiahnite si aplikáciu Regus z obchodu Apple Store      Stiahnite si aplikáciu Regus z obchodu Google Play

Čo ponúkajú kancelárske priestory Regus?

Spoločnosť Regus prenajíma kancelárske priestory v biznis centrách na Slovensko. Každú súkromnú kanceláriu možno vylepšiť tak, aby sa mohli pridať ďalšie stoly alebo ich premiestniť bez príplatku; z dôvodu doby trvania projektu tiež dočasne prenajímame kancelárie uzavtorením zmlúv na jeden mesiac

Naše prevádzkové kancelárie sú vybavené nábytkom, vysoko rýchlostným internetom a recepciou s personálom bez ďalších služieb, ako napríklad zasadacie miestnosti a virtuálne kancelárie. Môžete si vybrať kanceláriami vo vnútri alebo s oknami a ponúkame aj niekoľko apartmánov apartmánov - malé kancelárie s pripojenými zasadacími miestnosťami.

Poďme na to

Nech je už povaha Vášho podnikania a rozpočet akýkoľvek, pomôžeme Vám nájsť tie správne pracovné priestory.

Poďme na to

Nech je už povaha Vášho podnikania a rozpočet akýkoľvek, pomôžeme Vám nájsť tie správne pracovné priestory.